Detta är om mitt liv, min resa till att gå ner i vikt och aldrig mera bli en tjockis.



fredag 20 april 2012

Ett år har snart gått.

Den 18 april var det ett år sen jag började flyta. I tre veckor drack jag modiast.

Så här mår jag.
Jag känner inte av att jag är opererad jag äter allt utan yoghurt för det klarar jag inte. Jag har dumpat någon gång i början. Mår aldrig illa om jag ätit.

Något som däremot händer med min kropp är att jag i bland får socker känningar.
Detta kallas för lågt socker känningar för ikke diabetiker. Jag skakar blir kallsvettig och yr. Detta hjälper med ett äpple och ett glad mjölk.

Jag har gått ner från 114,1 till 75,5 alltså på 12 månader är -3,2 kg i månaden.

Den 9 maj är det år sedan jag opererade mig och den 15 maj skall jag på ett års kontroll och träffa dom som opererade sig samma dag.

kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar